MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 17 oktober 2012

Biljett!

I dag när jag kom till jobbet, var det en som sa:
- Jag får gratulera!
-Va?

Jag fattade inget ting!

Då säger hon att jag är en av dem som van biljett till musikalen Chess!

Oj!
Vad kul!

Jag minns att jag anmälde mig när det kom ut.
Man skulle skicka in sitt namn och avdelning man jobbade på till friskvårds kontoret på sjukhuset så lottade de ut ett visst antal jag tror det var 30 st biljetter till musikalen Chess på Göteborgs operan i November.

Det ingår buss upp, baguette och dricka på vägen dit, biljetten och sen buss på vägen hem!

Kul när man vinner något.

Det var en till från avdelningen som van.

Ska bli hur kul som helst!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar