MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 16 oktober 2012

Sjuk!

Ja, nu är det jag som är lite sjuk.

Skulle jobba kväll i går, men mådde illa och hade väldigt ont i huvudet, så jag fick stanna hemma.
Är hemma i dag också.
Vet inte om det beror på att jag inte kan sova om nätterna, men i går sov jag två timmar mitt på dagen och sen mådde jag bättre.

Tycker det är lite tidigt, men jag hittar ingen bekväm ställning.
Det går bra att somna men blir jag sen väckt så kan jag inte somna om.
Jag kan ligga vaken i timmar och det är lite jobbigt i längden.

Men nu är det bara typ 4 veckor kvar att jobba så jag hoppas kunna vila lite sen på dagarna när barnen är på dagis.
Tror att jag behöver det, ska man orka med tre barn sen så lär det behövas.

I morgon är det dax att jobba igen.
Skulle varit iväg till en arbetskamrat som fyllt jämt i kväll och firat henne, men det missar jag ju tyvärr.

Men så är det.

Annars mår jag väl rätt bra i denna graviditeten, mycket bättre än jag mått med de andra.

Men sammandragningarna har börjat komma, hoppas bara det inte blir värre innan jag slutar jobba.
Sen har jag fått åderbråck långt upp på låren, det är inte heller så kul.
Så nu har jag köpt stödstrumpbyxor, hoppas att de kommer i dag och i morgon.

Använder ju vanliga stöd strumpor men de stöttar ju bara på underbenen, och det kan ju vara bra att få stöttning lite längre upp också.
Det är ju ändå tre månader kvar, och det blir ju tyngre och tyngre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar