MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 29 oktober 2012

Ont! Det gör ONT!

Ja, jag kan säga som så att efter helgens utflykt till Väla och IKEA och sen storstäd på dagis/skola i går, har inte hjälpt till vad gäller min foglossning.

I lördags kväll hade jag så ont att jag trodde jag skulle gå av.

I går på förmiddagen kändes det helt ok, visst man går som en anka och det känns ju men det var ändå helt ok.

Men på kvällen efter storstädet oj, oj, oj vad jag hade ONT!




Fick bli två Panodil till natten och de har ju viss effekt.
På morgonen i dag kändes det helt ok, typ i 30 minuter!
Sen kom det igen.

Så det får bli att vara hemma från jobb i kväll och i morgon för det går inte.
Jag kan se framför mig hur det skulle bli om en patient skulle bli dålig och jag skulle behöva springa.

Inte så bra, varken för mig eller värst för patienten!

Sen är jag ledig ända till helgen så jag hoppas det känns bättre då.

Det är helgen och tre dagar nästa vecka kvar att jobba bara sen är det slut.
Har ju aldrig jobbat så är länge under en graviditet tidigare så detta är någon form av rekord.

Men jag kan säga att det känns både i kroppen och i själen.

Man är trött överallt!

Så nu får det bli vila i soffan medan barnen är på Dagis!

Jag tänker inte göra någon ting i dag det är en sak som är säker!

Ha det bra alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar