MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 24 juli 2011

Ångesten kryper närmre!

Ja ångesten kryper närmre, jag börjar snart JOBBA!!!!
Mindre än två månader kvar.

Jag vet inte riktigt hur detta har gått till har varit hemma sen mars förra året alltså 1 år och 4 månader. Herre gud vad tiden har gått fort.

Jag tror och hoppas att ångesten släpper när jag väl kommer igång med jobbet, men just nu känns det som om man inte kommer ihåg något!

VT, SVT, VF, FF, HJÄRTLARM, CPAP!!!!!!!!!!!

Phu, jag hoppas verkligen det kommer tillbaka snart, får nog ta fram böckerna lite och läsa på och friska upp minnet.

Sen ska ju lilla hönan börja på dagis, hon som är så mammig, hoppas det går bra, jag är ju alltid lite orolig för hennes allergi och värre är det nu när jag såg att de använder Lactacyl att tvätta barnen med.
Den innehåller ju mjölk!!!
De sa att ja vi får låta blir att använda det på henne, ja med det ska ALLA komma ihåg också även vikarier.
Jag vet ju inte hur hon reagerar på det en hon verkar vara känsligare än den stora var eftersom hon reagerade så starkt på rånet med smör och ost på.

De får nog ta bort det helt från småbarns avdelningen så det inte händer något onödigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar