MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 15 juli 2011

Inte sova!

Den lilla hönan är inne i en fas när hon sover dåligt!
Ungefär såhär känner jag mig hela dagarna!!!
Usch!

Hon somnar som hon brukar runt 18-18,30.
Men sen drar hon igång vid 22.

I natt var det så här, hon vaknade vid 22,30 hon gallskriker så man vet inte om hon har ont någon stans eller vad det är.
Jag gick dit och fick henne att somna om efter en stund.

Sen vaknade hon igen vid 01,30 då var det stört omöjligt att få henne att somna om.
Gick ner och gjorde mat och hon drack en hel flaska välling sen torr blöja och sen somnade hon om igen efter en stunds bökande.

03,00 Illvrål igen, gick inte att få tyst på henne så jag tog in henne till oss, hon somnade om efter en stund, rullade runt och var orolig.

05,15!!!!! Satte hon igång igen och nu hjälpte inte något hon bara skrek, fick ersättning men lugnade sig inte, efter en stund tyckte hon att vi skulle gå upp!!!

AHHHH, orkar inte, så jag sa till maken att han fick ta henne för han skulle ju ändå upp och jobba.
Han tog henne och gick upp, efter att vrålat MAMMA en stund lugnade hon sig och sen kunde jag höra att hon var nöjd, gick omkring och pratade BABABABA och lekte.

Så jag låg kvar till 06,40 då han kom med henne för då var det tid för honom att köra.

Pi vad trött man blir när man inte får sova ordentligt.

Nu sitter jag här och väntar på frukost gäster, de köper frallor med sig ska bli fint, så nu är det tid att sätta på kaffet och koka äggen för de borde komma strax.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar