MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 2 juli 2011

Jobba för pengarna!

Jaha!
Då har man sett till att de som jobbar på jourcentralen har fått jobba för sin helgersättning!

Haft så mycket allergi i dag, mest besvär har jag i mitt högra höga.
Svullet, rött, irriterat och hinnan i ögat är helt svullet.

Min medicin hjälper inte!

Eftersom jag bara har besvär från ett öga och så mycket besvär i dag, ringde jag först sjukvårdsupplysningen.
Sköterskan där tyckte det var konstigt att jag bara hade besvär från ett öga så hon hänvisade mig till jourcentralen.

Ringde dit och pratade med en lam sköterska.
Efter ett tag sa hon ja, vill du träffa en Dr eller du vill fortsätta med den medicin du har?
Vad tror du?
Det är väl klart jag vill träffa en Dr det är ju därför jag ringer!

Så jag fick en tid 20 minuter senare. De hade nog inte så mycket att göra i dag!
Besöket tog 5 minuter!
Bra Timersättning på den!
Han konstaterade att det var allergi, fick utskrivet nya tabletter, Tavegyl.
Får väl se om jag kan hålla mig vaken av dem.
Men finns det inget annat så får det vara så.

Det går ju ann i helgen när maken är hemma lite värre nästa vecka när han jobbar!

Jaja vi hoppas väl på regn så det kan lägga sig lite!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar