MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 6 juli 2011

Cykelkärra!

Jag har köpt mig en cykelkärra!

Har funderat på det länge, så måndags införskaffades den!

Den var hur lätt som helst att sätta ihop sen fick jag hjälp av maken att sätta fast den på cykeln.

I går blev det premiär tur, tur och retur till dagis både vid hämtning och lämning.
Blev totalt 2,2 mil med ca 40 kg packning!
40 kg? Tänker ni kanske, vagnen väger 14 kg och sen två barn på den en på lite mer än 8 kg och en på strax under 12 kg!

Vägen dit är inte särskilt plan heller utan väldigt VÄLDIGT kuperad, så det var ju bra träning med herre Gud vad det var jobbigt!

Hej mjölksyra!!!

Benen skakade som asplöv när jag var halvvägs, då var jag ju på dagis sen skulle jag hem också.

Jag är lite öm i sitt knölarna i dag kan jag säga.

Planen är att cykla till och från dagis ända fram tills det att jag börjar jobba.
Ja det är ju så länge det inte regnar eller blåser för mycket.

Barnen tyckte det var toppen, fortare mamma, fortare vrålade den stora förtjust!
Hade blivit lite jobbigt om de inte gillat det.

Vi får väl se om de gillar det i fortsättningen också.

Här nedan ser ni ekipaget, den lilla stackaren sitter i och sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar