MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 11 juli 2011

Trött!

PHU!!
Denna allergi och dess mediciner mot det tar knäcken på mig!!

Jag är så trött så det känns som om jag inte sovit på flera veckor fast jag får sova hela nätterna.

Det känns som om man håller på att avlida när den lilla vaknar strax efter 06 på morgonen!!

Huga! Hoppas det lättar snart så jag kan minska på dosen i alla fall eller till och med gå över till vanlig allergi medicin!

Jag hade verkligen behövt ha maken hemma nu, helst nu när dagis är stängt i 3 veckor!!!

Ja vi får väl se hur det går, inte så kul när man inte orkar göra något, sur som ättika blir jag också och det är inte kul varken för maken, barnen eller mig själv!

TVI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar