MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 11 juli 2011

Fest!

I fredags var det dax för den årliga grisfesten anordnad av LRF.
Vi var bjudna för första gången!
Kan vara för att jag har två goda vänner i styrelsen. Fniss!

I alla fall barnvakt var ordnad.
Barnen lämnade, benen rakade, brynen plockade och håret tvättat!
Ny klänning var inköpt också.
Jag köpte en jeans klänning för ett tag sen, beställde den på postorder, den var för stor upptill.
Jag tänkte att om jag tvättar den så drar den kanske ihop sig, men det gjorde den inte och sen glömde jag skicka tillbaka den.

Planen är nu att sy in den, ska bara hitta tiden, orken och lusten till att göra det.

Men så hittade jag denna klänningen på rea så jag slog till.

Festen var super, duper trevlig det var länge sen jag hade så kul på en fest.
Så man tacka för att man fick komma!

Så blev det ju sovmorgon på lördagen, maken skulle upp och jobba men jag låg kvar och njöt av tystnaden och klockan blev 10,30 innan jag masade mig ur sängen.
Kan säga att det var inte i går som jag sov så länge sist.

Barnpassningen hade gått bra, det var ju första gången den lilla var lämnad men det hade gått helt ok.

Nu dröjer det nog länge innan man får njuta av barnledigheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar