MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 31 juli 2011

Gräva!

I går var vi hos våra vänner med samma efternamn som vi.

Maken skulle hjälpa mannen i familjen med att borra hål till plintar, de ska bygga ett plank in till grannen. Blev lite tomt när häcken försvann.

Vi hade bestämt att efter de var klara så skulle vi käka kräftor, och killarna och barnen skulle grilla.

Jag och Carro lekte med barnen under tiden männen höll på, borrningen gick bra och rätt fort.
Typ 1,5 timme sen hade de borrat alla hålen.

Sen skulle plintarna ner, det tog ju en stund.

Barnen skulle ju vara med hela tiden och kolla vad som hände, när där var en eller två plintar kvar så hände det.
Barnen skulle vara med och gräva, jag och Carro var där inne och grejade med maten då kom Johan med Elton.
Han hade stått för nära och utom synhåll när Johan vände sig och skulle ta grus med spaden, så SMACK i pannan, ett rejält hacka i sidan av pannan som blödde rätt bra.

Det behövdes ju sys eller tejpas så de fick packa in honom i bilen och köra till jourcentralen medans jag försökte ringa dit och meddela att de var på väg.

De kom hem snabbt igen med såret limmat och tejpat, duktig kille.
Det kommer nog bli bra när det väl är läkt.

Till slut fick vi lite mat i alla fall, kräftorna var goda.
Sen var vi och barnen trötta så vi fick köra hem var hemma vid 19,30 och åkte dit vid 9 på morgonen så det var en lång dag.

Och jag och mitt humör är inte så rolig att umgås med så det är ju inte så kul man kan lika bra låsa in sig så man slipper träffa folk så blir ingen annan lidande av detta humöret.

PS: De där uppiggande tabletterna har inte haft någon effekt, jag är fortfarande lika trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar