MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 16 juli 2011

Bebiscermoni!

I dag var det tid för bebiscermini på Laholms stadsfest.
De välkomnar alla nyfödda Laholmare och välkomnar de till Kommunen.

En trevlig gest.

Barnen var födda från 2010-05-01 till 2010-12-31. Så de var som äldst 14 månader och som yngst 7 månader.

Vi fick en blomma en T-tröja från ica maxi st 90-100, det passar väl ett barn på sådär 3-4 år!!!
Lite stort för en ett åring!

Men det konstigaste var väl ändå amningskupor!!!!
Jag menar att det är ju inte jätte vanligt att man ammar barn som är mer än sju månader!!!!

Jag vet inte hur de har tänkt!!!

Jag vet ju sen tidigare att Laholm inte är en toppen kommun men detta tog väl ändå priset.

Det kunde ju i alla fall stått tex ny Laholmare 2010 eller ny kommun invånare på T-tröjan!!

Funderar på att maila den ansvarige och klaga lite. Vi får väl se hur jag gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar