MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 24 juli 2011

Fyndat!

Vi behöver ju två bilstolar till i makens bil, eftersom jag jobbar kväll vissa dagar och så måste han kunna lämna och det kommer oftast bli han som lämnar på morgonen.

Förra helgen frågade vi två bekanta som skulle sälja sina. men de skulle ha för mycket för dem.
De ville ha 1800 kr för dem och då var den ena begagnad när de köpte den!
Det var på tok för mycket för oss.

Så jag gav mig ut på jakt på blocket, hittade först en i Falkenberg för 700:- så jag ringde upp henne och den var kvar tills på torsdagen för sen skulle de flytta utomlands, hade ju inte tänkt att åka till Falkenberg just nu bara för det så jag ringde svärfar.

Han åkte och köpte den och så förde jag över pengar till honom, toppen.

Sen behövde vi ju en till.

Medans jag satt där och tittade på onsdags eftermiddagen kom det in en annons till.
350:-!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag ringde direkt, bilstol vändbar från -06 för 350:-
Jag tar den sa jag.
Jaha jag har precis lagt ut annonsen sa hon.
Ja jag vet det såg när den kom.
Ja men om någon annan ringer vad säger jag då sa hon.
Ja du får ju säga att den är sålt! Jag kommer i morgon förmiddag och hämtar den.

Så på torsdagen packade jag in barnen och begav oss först till Ängelholm och hämtade den och sen körde vi hem till mina föräldrar i Ljungbyhed när vi ändå var ute och körde.

Så två bilstolar för 1050:- TOPPEN!!!

Annars har veckan varit lugn, ficka med Lattemammorna och lek och bus med barnen.
Vädret har ju varit tråkigt så det har ju inte varit något badväder.
Jag hoppas på mer sol och värme innan jag börjar jobba.

Man vill ju bada mer, eller rättare sagt bada över huvud taget för när vi var på stranden sist så badade jag inte för jag tyckte det var för kallt.

Jaja vädret kan vi inte styra i alla falla så det blir som det blir.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar