MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 12 december 2012

Pepparkaks hus!

I går när barnen var på dagis så passade jag på att göra alla delar till vårt pepparkakshus och vår pepparkaks traktor med tillhörande släp.

Sen i går kväll när barnen var hemma så satte vi ihop det.
Det fick torka över natten så i dag när jag hämtat barnen så pyntade vi det.

Fick även bli ett garage/stall till traktorn, som nog sett sina bättre dagar, men vi låtsas som om det är ett gammalt garage/stall.
Det raserade lite i dag, men det är väl en del av charmen, att det inte är perfekt.

Tomtarna var slut så det fick flytta in en bonde i huset och hans djur, grisen, fåret och kon fick flytta in i stallet.
Haha!

Vad tycker ni?

Annars rullar det väl på, trött i dag, sover dåligt om nätterna, först kan jag inte somna så klockan blir nästan halv tolv varje kväll och i natt ha den lilla dottern varit vaken flera gånger.

Och i dag hade jag lite att fixa och sen var det tandläkarbesök så det blev ingen vila i dag.
Det känns nu kan jag lova.

I morgon väntas en tidig morgon och Lucia firande på dagis, det är ju lite som ska fixas inför det i kväll.
Får se hur länge jag orkar i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar