MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 20 december 2012

Ständigt denna fråga

Vem man än möter så kan de ju inte missa att vi ska ha barn rätt snart.
Alla gratulerar och frågar hur det går osv.

Sen kommer frågan:
-Vet ni vad det är?

Då har man god lust att svara:
-ETT BARN!

Varför tror alla att vi har tagit reda på vilket kön det är och om vi så hade gjort varför tror de att vi skulle berätta för dem vad det är.

Tar alla reda på könet nu för tiden?

Det är inte riktigt därför man gör ultraljud men folk tror kanske det.

Blir tokig!

Jag tror inte jag har mött någon som inte har frågat.

Konstigt tycker jag.

Man vill väl ha någon överraskning sen när den väl kommer ut. Eller?

I denna familjen väntar vi och drömmer och tänker vad det kan vara.

Den som väntar får se!

2 kommentarer:

  1. Jag håller med dig. Svara nästa gång att det finns misstankar om att det är en mammut men att läkarna inte vet säkert ännu hahaha. Jag gillar just överraskningen. Att bebisen kommer ut, man säger hej & kollar in vem hon/han är. /A❤

    SvaraRadera
  2. klart man vill ha de överaskningen när man får ut den.
    Sedan kan man knske önska lite men det spelar ju igen roll.
    Tänker på er och all lycka till när den väl kommer.

    GOd fortsättning på jul med
    Kram Christina

    SvaraRadera