MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 13 december 2012

Bullar!

Efter Luciatåget i dag så funderade jag lite på vad vi skulle göra.
När jag handlade förra veckan så handlade jag så att jag skulle kunna baka.

Så det fick bli lite bullbak i dag.
Det blev dessa fina:
SAFFRANSBULLAR MED VANILJ!


De är jätte goda och lätta att göra.
Jag är inte så förtjust i vanliga lussekatter, tycker att de ofta är torra och hårda.
Dessa däremot är fyllda med vanilj/smör och är väldigt saftiga och goda.

Mycket bättre än vanliga lussekatter.

Så det blev 50 st, fick hjälp av den stora dottern när de skulle rullas, den lilla sov just då.

I morgon hoppas jag att det blir lite vila för min det när barnen är på dagis.
Jag tänker inte planera något alls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar