MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 1 december 2012

Lördag!

I dag var det lördag och fullt ös från morgon till kväll.
Hela dagen har varit inbokad.

Var ju på fest i går och det blev ju lite senare än vad jag är van vid.
Var inte i säng förrän kl 2 ungefär.

Så upp i morse, vi hade sagt att vi skulle köra vid 10 tiden för vi skulle hem till mamma och pappa innan det bar iväg på kalas hos brors, tjejs son.
Där skulle vi vara kl 12.

Men vi blev ju sena iväg som vanligt.
Var hos mamma och pappa vid 11,20 ca, där skulle vi hämta vaggan till babyn och maken skulle uppdatera sin mobil som vi inte fått rätt på här hemma.

Så vi kom inte där ifrån förrän kl var 12 och sen tar det ca 10 minuter att köra hem till bror.
Så det var ju inte farligt kanske.

Så firade vi Lucas, vi körde där ifrån vid tre tiden.
Hem och packa lite saker.

Kl 17,30 skulle vi vara på badet i Laholm för årets Julbad med Öringe förskola/skola.
En gång om året så hyr de hela badet i Laholm, vi badar och efter badet bjuds det på Pizza.
Barnen tycker det är toppen att bada så de hade jätte kul.
Ja vi hade också skoj.

När vi kom ut så var pizzan nästan slut dock det var lite synd.
Men barnen fick var sin bit och de klarar sig på det.
Jag fick en lite bit så det är ok.

De hade beställt 60 st pizzor.
Tänk att få det samtalet till Pizzerian:
-Vi vill beställa 60 st Pizzor till lördag kl 19!

Haha, undrar om de stängde pizzerian under tiden de lär ju inte ha kunnat ta fler beställningar medan de bakade dessa.

Men kul är det.
En mycket trevlig tradition som har pågått i tre år och jag hoppas det pågår många år till.

Barnen var super trötta när vi kom hem, ja inte om man frågade dem själva men klockan var närmre nio innan de var i säng så man fattar att de var det.
De ville inte gå och lägga sig men när man väl fått dem att lugna ner sig så sov de på två sekunder.

Det är ju en dag med aktiviteter i morgon också.

Får se om man kan sova i natt, har sovit illa några nätter nu pga fogarna, får se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar