MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 17 december 2012

En manlig förkylning!

Helgen har gått i ett rasande tempo!

I lördags var den stora på kalas hos fina familjen Grave, deras son fyllde 5 år (Han fyller år i dag).
Vi stannade och fikade och sen var vi kvar efter kalaset och käkade pizza och planerade nyårsafton.

I går spolade först maken av bilarna, blev ingen ordentlig tvätt eftersom vi ändå skulle ut och köra, men saltet åkte av i alla fall.
Sen körde vi till min morfar och hälsade på.
Saffransbullarna med vaniljsmak åkte med, så han bjöd på kaffe och vi hade bullarna med oss.

Vi stannade inte allt för länge, efter någon timme började barnen tröttna och leken blev vildare och vildare bland porslinsfigurer och glasskålar.
Så då var det tid att åka innan de slog sönder något allt för dyrt.

Vi begav oss mot Hyllinge och Familia för att köpa de sista julklapparna.

Sen blev det middag på Max innan vi åkte hemåt igen.

Barnen, framför allt den stora dottern har varit förkyld, värst var natten mot lördagen då hon hostade mycket, hon är mycket bättre nu.
Problemet är att hon har smittat mig och det rejält.
Jag har åkt på en riktig manlig förkylning, känner mig verkligen jätte sjuk!

Usch!

Om man inte var trött och sliten innan så är man det nu!
Phu!
Hoppas det blir kortvarigt och går över snabbt!
För detta orkar jag inte så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar