MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 1 december 2012

Personal fest!

I går var det dax för personal fest!
Vi brukar ha två fester per år, en på våren och en på hösten/vintern.
Så nu var det tid!

Vi träffades först hemma hos en arbetskamrat!
Vi trängde in oss 21 st i hennes vardags rum.
Men det var som vi sa, det är ju som en vanlig dag på jobbet.

Sen bar det iväg mot festen!

Tog kanske lite långt tid innan det var tid för mat, men man borde kanske ätit innan.

Det var en trevlig kväll, hade kanske varit roligare om man kunnat dricka lite, men det är rätt kul att titta på alla som är berusade.

Jag begav mig där ifrån vid halv ett tiden, då tyckte jag att det räckte.
Man vet ju att man ska upp på morgonen också.

Vi hade ju lite som skulle ske i dag också så man kunde inte ligga och dra sig hur länge som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar