MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 28 december 2012

Varför!

Jag undrar ibland varför man får det där behovet av att boa strax innan babyn är tänkt att komma.

Är det något inbyggt, att man vill ha det rent och i ordning runt sig, för kroppen vet att det inte kommer bli gjort när den väl är här?

Måste vara något sånt!

I alla fall.
Vi har en gigantisk garderob i vardagsrummet. Där finns allt, böcker, fotoalbum, barnens spel, pussel och en del leksaker.
På sista tiden har där varit väldigt mycket saker.
Sådär så man öppnar fort, kastar in det som ska dit och sen stänger man fort som bara den innan allt trillar ut!

Nu orkade jag inte med det längre!

Så i går tömde jag hela garderoben och städade ut.
Slängde sånt som inte var helt osv.
Alla böckerna ska få komma i en plastlåda och ut på vinden tills den dagen vi har plats med en bokhylla.

Det går bra att tömma, blir lite jobbigt när det ska in igen!

Men nu är allt inne igen, sorterat och fint!
Skönt när det är färdigt.

Men visst det kändes i kroppen i går kväll.
Men nu har jag nog gjort det som jag känt hängt över mig!

Hoppas ni får en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar