MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 4 januari 2013

Julen i korthet!

Ja, jag vet!
Jag är ibland dålig på att uppdatera, men nu kommer lite.

Julen har jag skrivit lite om redan.

På julafton kom makens styvfar och lillasyster, hunden fick också följa med.
De åt lunch här, då hade vi julmat, men inte så mycket.
Jansson, sill (bara två sorter i små burkar), köttbullar, prinskorvar, skinska, rödkål, bröd och ost.

Så det var lite lagom med mat.

Till efterrätt blev det kaffe och julgodis, dvs minttryffel och rocky road.

Lilla systern skulle jobba så hon stannade bara en stund, men vi fick fina julklappar.
Tack så mycket!

Styvfaren var kvar till ca 15,30.
Sen var det bara vi fyra.

Vi lekte med leksakerna de fått och myste i soffan.

En lagom julafton, precis som det ska vara, mys med barnen.

På juldagen åkte vi till Falkenberg, makens pappa ringde på fm och frågade om vi ville komma, syskonen var hemma.
Vi var där vid strax efter ett.

Att träffa syskonen är alltid lika trevligt, särskilt de som man bara träffar någon gång om året, vissa bor ju i Stockholm.

De har en son som är lika gammal som vår stora och de lekte fint, kul att se.

Synd vi inte kan träffas så ofta bara.

Efter sex tiden åkte vi hem av olika anledningar.
Man kan säga att mitt tålamod höll på att rinna över och det var bäst att åka innan det gjorde det för då hade det inte blivit så trevligt.

Annan dagen jobbade maken och sen var vi bara hemma och mös.

Så det har varit en bra jul tycker jag.
Det har gått bra trots att man är höggravid i 9:e månaden.
Över förväntan faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar