MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 24 januari 2013

Amningsmottagning

I dag blev det ett besök på amningsmottagningen.

Förra veckan hyrde jag en pump när jag var där, man var tvungen att betala för en vecka så jag har inte lämnat tillbaka den ännu.

Men nu när jag hade en tid på sjukhuset så passade jag på.

Jag ville ha hjälp så jag kanske klarar att amma utan amningsnapp.
Visst det går ju bra att använda den men det är ju lite bök, framför allt på natten.
Så det hade varit skönt om det hade gått utan.

Så jag gör ett försök.
Man kunde om det behövdes använda den ibland framför allt nu i början.

De tyckte också att jag skulle försöka få henne att använda napp!
Det trodde jag aldrig jag skulle höra de säga.
De är ju väldigt emot napp annars, men nu tyckte de att amningen funkade och var igång som det skulle så då var det ok.

Hon är ju inte jätte förtjust i nappen och fattar inte riktigt.
Men förhoppningsvis fattar hon om några dagar.

Vi får se hur det går med allt.


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar