MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 22 januari 2013

Vägning!

I dag var det dax för vägning.
Jag har helammat sen i torsdags så det var spännande att se vad som hade hänt.
Hon vägdes sist i fredags.

Men hon har varit nöjd och legat och tittat så jag har ju förstått att hon blivit mätt för annars hade hon nog sagt något och varit mindre nöjd.

Men i dag vägde hon 2660 g så hon har gått upp 100 g sen i fredags, det är ju bra.

Nu blir det inte vägning förrän nästa onsdag om jag inte tyckte själv att det behövdes, då fick jag ju höra av mig.

Har även provat att ge henne napp i dag och i natt, i natt ville hon inte ha den riktigt, men i eftermiddag har det gått rätt bra.
Hon använder ju annars mig som napp och det är lite jobbigt på natten när hon ska ligga ända inne på mig hela natten, man kan ju inte röra sig.

Man sover ju inte heller så bra man är ju rädd att man ska rulla över henne, fast jag vet att man inte skulle göra det, men det är ändå en känsla man har.

I dag har hon velat bli buren nästan hela dagen, maken har åkt med den stora till simskolan och jag skulle försöka ge mig på att laga middag, men hon ville inte ligga själv.

Då då åkte bärselen fram och där somnade hon direkt.

Så jag har både lyckats få in maten i ugnen, förberett potatisen och duschat mellan dottern, får se hur länge hon sover denna gången.
Men hon verkar trivas där i.

1 kommentar:

  1. Drömde i natt att hon var typ 4 månader när jg såg henne för första gången och jag blev så ledsen att vi inte setts innan. Måste ses när du orkar & känner att det är läge ❤

    SvaraRadera