MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 8 januari 2013

Varför inte?!

Jaha, då har man ännu en gång drabbats av en riktigt manlig förkylning!
Täppt som bara den och i dag kom hostan!

Varför inte?

En vecka kvar till beräknad nedkomst, hur sugen är man på detta nu.
Som om det inte är tungt och jobbigt redan.
Nä, då!
Bara släng på en saftig förkylning också.

Fattas bara en släng av maginfluensa så är saken klar sen.

Men visst det är väl bättre att man är förkyld nu än när babyn kommit, så mycket tal och skrift det är om RS virus nu så är  man ju helt livrädd.
Har till och med stoppat besök av syskon på BB här i stan pga RS risken.

Så på så sätt är det ju bättre, men det betyder inte att det är kul.

I lördags var jag inne på apoteket och köpte nässpray som tur var, jag är ju lite täppt i näsan sen tidigare pga graviditeten så jag har tagit till natten en tid.
Då säger apotekspersonalen:
-Tänk på att du bara får ta nässpray i 10 dagar.
- Ja, det är redan försent svarar jag då, men jag tar bara till natten.

Ja, och nu har jag ju inget var, måste även ta på dagen om jag inte ska avlida.
Hoppas det är snabbt övergående.

I morgon är det åter igen dax för besök hos barnmorskan, känns som om det kommer bli några gånger till innan detta är klart!
Just nu känns det som om den aldrig kommer att komma ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar