MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 31 januari 2013

Napp!

Så var det ju det här med napp!

Lilla hjärtat vill inte ha napp, utan använder mig som en, ska somna vid bröstet!
När jag försöker lägga ner henne vaknar hon och låter som han i Robbin Hood.
Smak, smak, smak och sen är hon vaken och då är det bara att stoppa dit henne igen.

Har provat diverse nappar, haft både Nuk och Mams mini nappar men inget av det faller fröken i smaken.
Så i dag begav jag mig in på leksaksaffären innan hon skulle vägas på BVC för att gå på napp jakt.
TRE nya sorter köptes, olika form och olika märken.
Tror ni något föll henne i smaken?

Nej, varför skulle det göra det?
Mycket godare att ligga hos mamma och snutta!

Nu har jag beställt en kul napp på nätet, ni vet en sån som fanns när vi var små som är som en liten kula på toppen, inte så bra för munnen som de nya är men måste ju prova.

Den är ju mer lik amningsnappen än de andra är.

Håll nu tummarna att hon vill ha den.
Här är dagens skörd av nappar!

Hon kan ju inte hänga vid mig hela dagen, lite svårt när man har två barn till, hade varit en annan sak om hon hade varit första barnet.

Jaja, vi får väl se hur det går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar