MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 21 januari 2013

Denna trots!

Mellan dottern är fortfarande inne i värsta trotsen!
I går morse vaknade hon hon vid fem och ville ha välling.

Maken gick dit och hon blev helt vansinnig!
Sen var det igång.

Mamma!
Nej! Pappa!
Nej! Mamma!!
Nej! Nej! Nej!

Och så fortsatte det en timme.
Jag låg och gav Alma mat så jag kunde inget göra.

Den stora vaknade av hennes vrålande.
Så hon kom och kröp ner hos oss.

När jag ammat färdigt så gick jag upp och försökte lugna dottern.
Efter ca 20 minuter lugnade hon sig och hon fick i sig vällingen.

Sen kröp hon också ner i sängen.

Så där låg vi sen alla fem i vår säng.

Lillhönan vill ju ligga nära, nära så hon låg ju också där.

I natt gick det lite bättre hon blev arg när maken kom men det gick lättare att lugna henne i dag, tog inte lika långt tid.

Hoppas hon vänjer sig snart.

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Grattis till Alma! Fint namn på en fin tös!
    Jag känner igen den där Trotsen, Olivia är inne i en just nu och den är inte rolig...Inte så lätt när man har en liten oxå! Men men de vänder väl!

    SvaraRadera