MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 4 januari 2013

38+0

Så då har man gått 39 veckor.
I onsdags var det 38+0.
PHU!

Nu börjar det bli jobbigt,
Svårt att sova
Jobbigt att röra sig
Kan inte ta på skorna själv om de måste knytas.
Man kan inte äta något för det får inte plats
Känner sig tjock och otymplig
Svårt att orka med de andra två barnen för man har varken ork eller tålamod
Och man vill bara att detta ska vara över nu!

Var hos barnmorskan i går och allt var bra,
BT 120/75
Hjärtljuden var 132
Den var näst intill fixerad men låg långt ner, vad det betyder vet jag inte riktigt.
Jag frågade när man kunde göra en hinnsvepning, men då ska man ha gått 40+0.
Så det är två veckor kvar.

Vi får väl se när denna lill* behagar att komma ut, men nu är det välkommen när som.
Fått en ny tid till henne nästa onsdag.

Jag var hemma hos en kompis som bor precis bredvid, innan så barnen stannade där och fikade och lekte under tiden, skönt att slippa ha de med sig.

Inget är som väntans tider!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar