MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 13 oktober 2013

Nya byxor!

Jag köpte mig ett par nya byxor.
En kompis hade ett par såna här och jag tyckte de var häftiga, hon hade köpt dem på barnavdelningen på Lindex!
Eh, ok då passar de inte mig, sa jag.
Men efter lite peppning från henne så kanske det skulle gå ändå.

Så jag åkte dit, jodå, storlek 170cl på barnavdelningen gick faktiskt på.
ja, nu tror jag ju inte att det är för att jag är liten utan för att byxorna är stretch.
Men visst är de tuffa! 
Som sagt så brukar jag ju gå från och till dagis de dagar barnen är där så dessa passade perfekt till detta, de är lite tjockare än vanlig träningsbyxor eftersom dessa inte är vanliga träningsbyxor utan de ät lite tjockare.

Det är alltid lite roligare att träna om man har roliga kläder på sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar