MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 15 oktober 2013

Troll!

I dag när vi kom hem från Dagis.
Ja, jag säger Dagis och jag bryr mig inte.
Dagis, DAGIS, DAGIS, DAGIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Där spårade jag ur lite kände jag...
I dag när vi kom hem från dagis så lekte vi troll och superhjälte.
Jag var trollet och barnen superhjältar som rörde sig i ljusets hastighet.
Svårt att förklara, men det var kul.
Vi förde rätt mycket liv och skrattade högt!

Helt plötsligt stod där en man på uppfarten och såg lite rädd ut.
Åh, en försäljare!
Där kommer ett riktigt troll vrålar jag högt, barnen skriker och skrattar.

Haha!

Stackars människa som skulle sälja något, han fick inte en chans.
Jag vill inte ha något, fick jag tillslut fram bakom allt skrik och skratt.

Undrar vad han tänkte......

Hoppas budskapet gick fram, han får gärna varna sina kolleger för att åka hit.
Åk aldrig till huset uppe i backen de är helt galna där uppe!!
Moahhhaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

Bilden är lånad av John Bauer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar