MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 13 oktober 2013

Satan!

Dagens SATAN!
Mellerst dottern har straffat oss hela veckan för att vi tog hennes nappar, hon har varit duktig och inte frågat så mycket efter den.

Men hon har vaknat typ kl 4,30 och varit skit sur varje morgon.
Slagit ut juicen över matbordet eller som här, rivit ner glaset med fil bara för att hon ville det.


Hon har även bråkat med personalen på dagis, av olika anledningar bla att hon inte velat ha regnbyxor på sig när de går ut.
Tillslut fick jag saga att hon får väl gå ut utan hon märker väl om hon fryser eller blir våt, så är där extrakläder allt för att de ska slippa hennes utbrott.

Natten till i dag Söndag är första natten hon inte vaknar 4,30 utan hon sov faktiskt till 7,30. 
Hon behöver ju sova det stackars barnet.

Jag förstår att det är tufft för henne, men hon kommer tacka oss en dag när hennes tänder inte pekar åt alla håll när hon blir stor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar