MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 14 oktober 2013

Hoppsan!

I middags tyckte jag här var kallt hemma.
Det kändes ruggigt och jag frös fast jag hade stickad tröja på mig.
Så jag skruvade upp värmen lite. Maken har sagt att sätt den (pannan) på 23 grader annars händer inget.
Så det gjorde jag.

Sen åkte vi ju iväg gör att köpa skor och jag förträngde det helt. Det glömdes helt bort.

Så när jag kom hem från träningen var maken sådär glad på mig.
Här hade varit 24 grader inne för vi hade ju lagts mat också.
Så han hade fått öppna fönstrens för ett det skulle gå att sova för barnen.

Hoppsan.

Men de gånger han kommer hem och här är kallt för att jag inte gått och tittat vad den står på då är det inte heller bra.
Så nu vet jag inte.
Får väl skriva en stor lapp till mig själv så jag kommer ihåg det sen.

Positivt är ju att huset blev ordentligt vädrat.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar