MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 13 oktober 2013

För evigt!

Mina barn är det bästa jag har!
Oavsett vad som händer så är de mina älskade barn.
Jag kommer alltid bära de i mitt hjärta!
Nu kommer jag även bära de med mig på min kropp!

Deras namn pryder numera min kropp.
Som på så många andra föräldrars kroppar har även jag tatuerat in mina barn namn.
Som tatueraren sa, nuförtiden är det lite som om, har man inte sina barns namn så är man en dålig förälder.

Men jag ville inte bara ha namnen rätt upp och ner utan jag har gjort något som är speciellt för mig.
Designen är min egen, det rosa bakom är tatuerarens förslag.

På bilden är den nygjord så den är blank och ser svullen ut.
Men nu börjar den läka så snart får ni se den när den är klar.

För första gången har jag gjort en tatuering som jag inte kan dölja om jag inte har heltäckande kläder på mig.

Maken frågade var hans namn var.
Haha!
Så kul ska vi inte ha de!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar