MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 14 oktober 2013

Måndag!

Ja, då var det måndag igen.
Det känns ibland som om veckan bara består av söndagar och måndagar.
Det går ju så vansinnig fort.

Förmiddagen innebar ett besök på öppna förskolan i Laholm.
Barnen leker, lite fika, sång och prat.
Alltid trevligt och barnen gillar det.

Sen i eftermiddag bar det iväg för att köpa höst kängor till barnen.
Hittade två par, vars ett.
För en gångs skull valde de inte lika dana skor. Som de annars alltid gör. Eller de och de, det är den mellersta dottern som alltid ska ha likadana som storasyster har.
Men nu fick de olika.
Det blir mycket lättare på morgonen eller när man ska iväg om de inte har likadana skor och man måste leta efter namnen i skorna.

Sen i kväll var det iväg på träning. Jobbigt men skönt när det är klart.
Efter träningen körde jag och levererade min första beställning av en mössa.
Hoppas nu bara den passar bra och att de blir nöjda.
Såhär fin var den innan leveransen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar