MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 23 oktober 2013

Gammal och sliten!

Känner mig gammal och sliten!!!
Ont i kroppen som bara den.

Höger fot gör ont vid belastning, mitt bak på bäckenet och uppe över revbenen på ryggen.
PHU!
Det tar både på humöret och orken av att gå omkring så här.

Så i går gick det bli ett besök hos farbror doktorn.

[ont[6].gif]

Han misstänkte en överansträngning i foten så där fick det bli inte fullt så långa promenader.

I bäcken och rygg trodde han att det berodde på försvagade muskler och så tar de andra musklerna över och överbelastas, då svankar jag och så blir allt en ond cirkel.

Så nu skrevs det en remiss till sjukgymnast.

Får se när jag får en tid dit så man kan få lite hjälp.

I dag har jag ont som bara den, men jag hoppas det lättar lite, vill ju träna i kväll.

Så ordinationen löd, vila foten lite, sjukgymnast för rygg och bäcken, fortsätta träna och försöka gå ner de sista kilona jag har kvar efter graviditeterna så det underlättar lite för kroppen.

PHU!!!

Jaja, det är väl bara att ta tag i livet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar