MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 29 oktober 2013

Helg!

Helgen kom och gick.
I Lördags blev det ett besök på Ikea, vi kan säga som så att vi var inte själva där.
Vi skulle äta lunch där.
Herre med folk där var, var nästan så man inte fick plats.
Jag klarar mig ju utan mat men minsta dottern var tvungen att få lite i sig innan vi åkte hem.

Jag fick till slut en plats till henne och mig, de stora lekte så länge.
Maken och hans styvfar som också var med var och lämnade sakerna i bilen så länge.

När de kom tillbaka så hade det lättat lite så vi fick ett bord att sitta vid.

Lite smått blev köpt, nya fotoramar, jag har tänkt göra en fotovägg av de nya korten som jag hoppas kommer snart.

Sen blev det en ny lampa till barnens lekrum där uppe, den gamla gick i sönder för ett tag sen under en lite allt för vild lek.
Liter papper på rulle blev det också, dock glömdes det ett skohorn som är perfekt att sätta i lådorna nu när lilltjejen öppnar dem och klämmer sig hela tiden.
Men jag får väl ta en tur dit snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar