MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 11 juni 2014

Jonas!

Här är han, min mans bror.
Jonas!
Saknaden är enorm!
Vem ska nu komma med alla galna skämt och upptåg vid högtider.
Det var ju oftast då vi träffades alla.
Han var även fadder till vår äldsta dotter.

Inget kommer bli sig likt igen när vi ses alla utan honom!




Han skulle fylla 35 år i Augusti, precis träffat en tjej och livet lekte.
Han var en kille där det hände något hela tiden.

Thailand, skidor ja, vad som allt var kul.
Motot var:
-Det löser sig, det ordnar sig.
(Och det gör det ju)

För att bara tala om när han vinner en resa till curling VM i Kanada!
Man skulle beskriva hur man blivit Curlad av sina föräldrar.
Han berättar då att han ska ha kräftskiva hemma hos sig i Kode (vid kungälv), men har inget bröd, ringer mamma som bor i Falkenberg, ber henne baka och ber "farsan" köra upp med det.
Och han gjordet det!

Sen blev han frälst i Curling.

Sån var han, det gick i  150 hela tiden, livet var kul, alltid något kul på gång.

Det är sorgligt och hemskt, denna unga människa.

Vi saknar honom mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar