MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 11 juni 2014

Öron

I slutet av Mars månad var vi på öron mottagningen för ett återbesök, efter Almas öroninflammation hon hade när hon låg inlagd på sjukhuset.

Hörseltestet blev inte godkänt, men allt såg bra ut, jag upplever dock inte att hon hör som hon ska.
Hon reagerar inte när jag kallar på henne.

Så för säkerhets skull skickade han en remiss för ett hörseltest.

Till audionomen fick vi komma i slutet av April.

Har aldrig varit med om ett så dåligt bemötande och jag hoppas inga patienter blir bemötta så där jag jobbar.

Ingen namnskylt, inget Id-kort, hon presenterade sig inte och sa inte vad hon skulle göra.

Bara in med propparna i öronen på A och sen när det var klart så bara:
-Ja, det blev ju inte godkänt.
-Eh, va?

Man förväntar ju sig att de ska säga att allt är bra.

Nä. tydligen hörde hon inte ordentligt, detta var på båda öronen.
Sen gjorde hon ett test till och det berodde inte på att det var vätska.

Sen sa hon bara att en Dr får titta på detta, sen inget mer!

Förklarade inget, inga tröstande ord som att det kan visa fel för att hon är lite osv,
Nä inget alls mer än att vi får träffa Dr igen.


Ja, det var ju inte riktigt det man ville höra och orkade med just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar