MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 23 juni 2014

Vrålåk

Mellersta dottern är nästan lika stor som den äldsta. Det skiljer inget i vikt och bara 2 cm i längd.
Så det där med att ärva är svårt.

Mellersta har cyklat på en 12 tums cykel, den har varit för liten och det har inte gått att höja sadeln mer.
Men vi har tyckt det var onödigt att köpa en ny cykel till henne.

Vi har diskuterat fram och tillbaka och beslutat att vi skulle se om vi kunde hitta en bättre begagnad i stället.

Så i går dök den upp på fb!
100:-!!!
Det kan ju inte bli billigare.
Jag tog den och körde och hämtade direkt.

Mycket fint skick och hon blev jätte glad.
Så nu ska hon bara lära sig cykla utan stödhjul också men det dröjer nog lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar