MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 18 juni 2014

Inte precis bra start

I går jobbade jag kväll, ett sista pass innan jag blir Lattemamma på nytt, men bara över sommaren.
Går på föräldrar ledigt och är ledigt till skolan börjar i Augusti.

Man går och längtar lite och vill bara hem från jobb.
Jag lämnade jobbet 21,45.
Passade på att köra in om och storhandla.
Maxi i stan har öppet till 23 varje kväll så det är toppen när man jobbat kväll och är ledig dagen efter.
Så jag körde in om och storhandlade, skönt att ha det gjort.
Körde självskanning, brukar inte göra det så ofta när jag handlar så sent.

Men nu gjorde jag det, klockan var 22,50 när jag kom till kassan och det blev avstämning!
Det är ju sådär lagom kul när klockan är så mycket, tjejen i kassan tänkte precis som jag, men vad gör man. Skulle jag ha mina varor så var det bara att se glad ut och tasta upp allt igen.
Tack för det Maxi!
Klockan var 23,30 när jag kom hem och sen ska allt lastas upp och in i kylen, så det blev en sen kväll i går.
Tur man är ledig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar