MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 12 juni 2014

Öronmottagningen

I början av maj så hade vi fått tid för återbesök på Öronmottagningen efter beskedet på hörcentralen.
Här blev man mycket bättre bemött!

Hon tittade i öronen, allt såg fint ut och hon tyckte att det hörseltestet var missvisande.
Hon sa att man kan inte göra ett sånt hörselprov på ett sånt litet barn för det stämmer inte.

Så hon trodde inte det var någon fara, fanns ingen anledning till oro.
Hon sa att ett sånt litet barn kan vara mycket mer intresserad av en fläck på marken än att jag kallar på henne.

Så vi skulle inte göra något och ingen vidare kontroll skulle göras om hon inte får öroninflammation igen.

Det var mycket skönt att höra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar