MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 18 juni 2014

Lediga dagar!

I dag var vi lediga allihopa.
Mysigt.
Vi har tagit en lång promenad i skogen allihop, så hunden blev väl rastad, hon tycker det är toppen att springa i skogen.
Vi har även börjat rensa i vårt utrymme där vi har torktumlare och en andra ingång som inte används.
Katten har sin kattlucka det hållet.
Nu börjar vi projekt hundlucka.
Vi har velat hit och dit om vi ska ha hundkoja och hur stor den ska vara och var den ska stå.
Men nu har vi nog bestämt oss att hon ska få vara där katten är.
Där är torrt och varmt och på sommaren är betonggolvet svalt om hon vill svalka sig lite.

Så nu måste vi städa undan och röja, kasta sånt som inte används och saker som kan stå ute ska ut.

Hoppas det blir bra så småningom. Vi har ju i alla fall kommit igång.

Jag var iväg ett ärende i kväll så vi åt middag mitt på dagen, men vi var ju tvungna att ha något i kväll också.
Den stora har önskat sig pannkakor några dagar så i dag fick det blir det.
Den stora blev glad, hon åt 7 st, med grädde och sylt!!

Haha!

Men är det sommarlov så får man äta hur många pannkakor man vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar