MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 6 februari 2013

4 veckors kontroll!

I dag var det dax för fyra veckors kontroll på BVC, där det ingår läkar kontroll.
Hon vägde 2910g en viktuppgång på 110 g sen förra veckan, inte jätte mycket men godkänt enl Dr.

Dr tyckte inte att jag skulle ge ersättning upptill så länge hon gick upp i denna takten.
Utan ev amma lite oftare i stället.

Vid kontrollen hittade de dock en höft på vä sida som ev luxerade lite, det var något klickande ljud i den.
Så det blev remiss till ortopedmott för bedömning.

Hon tyckte inte alls om när han kände på höfterna för det tog ju ett tag också, Dr sa att det kan ju kännas om de inte sitter fast som de ska när de gör så.
Det är i såna lägen som man önskar mer än annars att hon tar napp.

BVC sköterskan sa att jag får nog inse att hon aldrig kommer att ta napp.

Ny vägning nästa vecka.

Där var en ny Dr som skulle ta över BVC verksamheten efter den andra som tydligen inte ska vara kvar längre.
Har varit mycket nöjd med den vanliga läkaren men detta blir nog också bra.
Man träffar ju inte de så ofta om man inte har några problem.

1 kommentar:

  1. Lilltjejen här var mer än en månad när hon tog napp, så än är det inte försent. Håller tummarna! Kram Tina

    SvaraRadera