MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 18 februari 2013

Bullmamma!

I dag skulle den stora ha en kompis här och leka.
Jag skulle hämta henne på dagis på eftermiddagen så hämtade hennes föräldrar här sen.

Jag funderade på vad jag skulle bjuda på för fika.
Fil och frukt var första alternativet men vi hade inte jätte mycket fil.
Sen såg jag att vi hade ägg, så varför inte pannkakor?

Det fick det bli.
Smeten gjorde jag i förmiddags så den stod klar i kylskåpet.

Så efter vi hämtat henne på dagis så fick det bli pannkaksbak.

Tre hungriga barn vid köksbordet, jag vid spisen med lillan hängandes på armen.
Det gick faktiskt bättre än förväntar.

Jag kände mig som en riktig bullmamma när jag stod där.

Men det var uppskattat de åt tre fyra stycken var så de lär vara mätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar