MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 5 februari 2013

Ännu fler nappar!

I går kom de!
Napparna jag beställt och hoppades så mycket på.

Tror ni hon gillade dem?
NEJ!

Detta barn, men jag ger mig inte.
Kommer ge henne nappen allt som oftast och förhoppningsvis tar hon den till slut!

Oj, som jag kommer ångra detta om några år.
Men vad ska man göra, hon kan ju inte sitta fast på mig hela tiden, det går ju inte i längden!

Hoppas hon tar någon napp om någon dag i alla fall korta stunder.
I alla fall på natten, så hon slipper ligga så nära mig.

I bland vaknar man till och så har hon bröstet som kudde!
Haha!
Rätt gulligt när hon ligger där med sitt lilla lilla huvud på mitt bröst!
Men man blir ju lite låst och ja, jag vet de ska inte ligga i samma säng som en själv men vad gör man när det är enda sättet att få henne att sova.

Så jag kämpar på med napparna och hoppas det går.

I morgon är det fyra veckors kontroll på BVC med läkar besök.
Ska bli spännande att väga henne igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar