MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 4 februari 2013

Utflykt!

I går bar det iväg på den första utflykten sen lillan föddes.
Det var dax att bege mig mot min födelseort för att fira pappa som fyller år i dag.

När Alma var fulltankad med mat så begav vi oss iväg.

Hon tycker verkligen inte om att åka bil.
Ett litet tag gick det bra sen ville hon inte mer och eftersom hon inte tar napp så fanns det ju inget att trösta henne med.

De andra har ju somnat så fort bilen har startats och sovit gott när man kört, men visst hon är ju så liten ännu så jag hoppas det ändrar sig.
Blir lite jobbigt annars.

Vi har ju inte kunnat köra så mycket eftersom det är så stort risk för RS-virus i år så vi har blivit avrådda från BVC att åka iväg med henne till stora folksamlingar innan hon är tre månader.
Så då blir det ju inte så långa bilturer heller.

Jag hoppas de nya napparna jag beställt kommer i dag och att hon gillar dem, annars får vi kämpa på med den hon gillar mest, förhoppningsvis tar hon väl den så småningom.
Hon kan ju inte sitta fast på mig för evigt.

De stora barnen har blivit helt galna, vakna sent på kvällarna, vi hör hur de stimmar och stutsar där upp till närmre nio om kvällarna och sen vaknar de strax innan sju på morgonen.
Sådär kul när man vet att dagen blir lång och de kommer vara supertrötta på eftermiddagen.
Fast de vägrar att sova.

Helst de dagar de inte ska till dagis, när de är där så sover den minsta av dem två i alla fall, de behöver ju det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar