MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 19 februari 2013

Du är INTE välkommen!!

I dag var det tid för besöket på ortoped mottagningen.

Höften blev godkänd och behövdes inte åtgärdas, ska dock kontroll röntgas när hon är tre månader.

Besöker tog ca 2 minuter när dr väl kom.
Jag hade ju dock väntat nästan en timme, men det är en annan historia.

Innan jag körde hemifrån klagade den stora dottern över magont.

Maken var hemma och passade dem eftersom de inte får vara på dagis denna veckan.

Efter läkar besöket ringde jag hem, då hade den stora dottern kräkts två gånger!!!

Sen fortsatte det!
Hej och välkommen Mr Calici!!!!
Dra år helvete!!!

Så nu har jag varit på Apoteket och köpt desinfektions medel och vätskeersättning!!
Så nu är vi redo!!

Usch!!
Måtte inga fler bli sjuka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar