MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 1 februari 2013

Ups!

I går när jag satt fast i soffan........som vanligt.
Så skulle barnen rita, de plockar fram pennor och papper och sätter sig i köket som de brukar göra.

Det har aldrig varit några problem tidigare.
Jag hör hur de sitter där och ritar och fnittrar.

Härligt att de kan leka lite, de hade varit hemma hela dagen, ingen dagis dag i går så de var lite rastlösa.

Efter ett tag kommer den stora och ser ut så här......................

Ups!!!
Fint skägg hade hon gjort.
Hon var väldigt nöjd, hade ritat lite på lilla syster också men inte alls lika mycket.

Sen går de fram till spegeln och skrattar hjärtligt!
Då kan man ju inte säga så mycket, jag var tvungen att skratta jag också.

Det är ju väldigt oskyldigt gjort.
Man ska väl vara glad att hon ritade på sig själv och inte på väggarna.

På kvällen blev det badet och som tur var gick det bort efter lite skrubbande.

Busunge!

1 kommentar: