MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 26 februari 2013

Sömngångare!

Vi har fått en liten sömngångare här hemma!

Jag vaknade i natt av att den stora dottern gick upp, (hon brukar gå upp och kissa) jag hör hur hon tänder lampan vid pottan.
Men sen hör jag hur hon fortsätter gå.
Jag vrider på huvudet (jag ligger ju och ammar som vanligt) och ser hur hon går naken och sätter sig i sin fåtölj som vi har där uppe.

Jag väcker maken men innan han vaknar och fattar vad jag menar när jag säger:
- Skynda dig, hon kissar i fåtöljen!!!

Han går dit och då går hon vidare in i sitt rum och la sig.

Jag fick lilla hjärtat att släppa bröstet och gick dit.
Jag såg i hennes ögon att hon inte är vaken, hennes blick var alldeles tom.
Jag satte mig och pratade med henne och ser i hennes ögon att hon vaknar.

Jag frågade henne om hon var kissig, jo, det var hon. Så hon fick följa med mig ner på toan.

Jag frågade i morse om hon kom ihåg att hon varit uppe, men det gjorde hon inte.

När hon var mindre så gick hon en del i sömnen men det är ett tag sen.

Hoppas det inte blir en vana.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar