MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 14 februari 2013

Baka, baka, liten kaka!

I dag var det hemmadag.
Och eftersom jag inte är riktigt hundra blir det inte mycket gjort!

Ett paket har hämtats i blomster affären, passade då på att köpa blommor till min kära make eftersom det är alla hjärtans dag i dag.
Sjukt dyra var de bara för att det är den dagen i dag.
Så det fick bli det billigaste där var.

Men de var fina ändå.

Hade tidigare i veckan lovat den stora dottern att vi skulle baka både chokladbollar och muffins.
Chokladbollarna är ju gjorda tidigare i veckan (och redan slut).
I går frågade hon om vi kunde göra muffins, men eftersom jag var sjuk och hade feber så gick det ej.

I dag har jag ingen feber men känner mig inte hundra, men det fick ändå bli lite bak i dag.
Allt för att roa dem en liten stund.

Det är ju godast att slicka skålen efter som ni ser på bilden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar