MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 11 februari 2013

Egen tid!

I fredags fick jag lite egen tid!
Åkte ensam till en stor matvaru kedja!

Pumpade barnet full med mat och sen begav jag mig.
1 1/2 timme helt själv, bara andas och handla.
I ett sånt läge gör det inte så mycket att det är mat som ska köpas, det är att man får komma iväg lite som räknas.

Så efter den trippen var man nytankad på energi och orkade lite till.

Det var ju kaos som väntat när man kom hem, men jag fick ju en stund för mig själv så det kvittar.

Mellan barnet hade hittat på hyss (som vanligt) så pappa hade varit arg på henne, så då var hon ledsen.
Den lilla har svårt att sova om hon inte är i bärselen så hon började bli lite kinkig.

Men det hade gått bra sa maken, förutom mellan barnet!

I fredags kom även tiden till ortopeden, det gick fort.
Remissen skrevs i onsdags.
Vi ska dit den 19:e.
Får se vad de säger.

Helgen har gått, man känner sig lite inne stängd eftersom man inte kan åka någon stans.
Pga RS-virus risken.
I lördags fick vi i alla fall köra en sväng, bara för att komma ut lite.

I går hade vi besök.
Först frukost besök med nybakat bröd redan klockan åtta på morgonen.
Härligt.

Sen på eftermiddagen kom min bror och hans barn.

Alltid trevligt med besök.

Hade ju varit skönt om den här RS hysterin hade lagt sig så man kan våga sig ut.

Här hemma är alla förkylda, den lilla var lite stopp i näsan i morse hörde jag, hoppas det inte blir mycket mer.
Det är så jobbigt för dem när de är så små och sjuka.

Men det är inte så mycket att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar