MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 26 februari 2013

Amningsmott!

Jag har helt plötsligt fått ett sår på min ena bröstvårta.

Kvittar hur jag lägger henne så hjälper det inte.

Så i dag ringde jag amningsmottagningen.

Det blev ett besök där i dag vid middagstid.

Det första sköterskan sa var:
- Du har inte fått svamp?

Nä, jag vet inte, men jag har frågat på Bvc och hon har svarar att hon inte tror det.

Men sköterskan på amningsmott trodde det.

Hon sa att man brukar få sår som ser ut så då och att det inte ser ut som ett sugsår.

Så hon tog en odling.
Sådär skönt när hon körde runt en odlings pinne i såret.

Jag fick rådet att köpa en salva på Apoteket, så det gjorde jag när jag gick där ifrån.

Hon skulle höra av sig på fredag om svaret från odlingen.
Om det visade något så fanns det en tablett man kunde ta.

Håll tummarna att det går över snabbt!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar